12 augusti 2008

rosor & middag...

Den här vackra buketten stod och väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag. Härliga rosor från hjärtat på bröllopsdagen!
Gjorde mig iordning för att åka och käka på Broken. Har en marinblå klänning och marinblå pumps, och till det min fina nya röda Chloé väska. Fråga mig inte vad jag gör för konstig pose...haha!
Så vackert med rosor!
Min favoritfärg. Hjärtat han vet han!
O knäpper ett kort innan vi åker.
Min fina vän och stora kärlek!
Här sitter vi på Broken och käkar förrätt, varmrätt och efterrätt, och snackar oavbrutet.

Här är efterrätten, en philadelphia cheesecake med hjortron och vispad grädde. Vi hade så himla mysigt och åt god mat. En helt perfekt bröllopsdag. Tack hjärtat!
Nu ska jag gå och sova. Har varit alldeles för trött på morgnarna. Kram på er

3 kommentarer:

- sa...

Mysigt värre! :) Kramis

Ida sa...

Mysigt! Kan inte fatta att det är över två år sedan.. Går liksom inte in! :) Snart får det väl bli min tur så vi får göra om allt det roliga! ;)
kramar!

Anonym sa...

Ett tips från mig :) Du får gratis presentkort på Kicks genom att kostnadsfritt och enkel bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380 och samla poäng.