30 juni 2008

SPA

Idag är jag ledig från jobbet, så jag passade på att ta sovmorgon. Kändes skönt att vakna utvilad. Jag och Tippan gick på promenad och klarade oss mellan regnskurarna. Halv två hade jag spa-tid på Haga SPA. En tre timmar lång behandling som jag fått av min man i bröllopspresent förra året. Och vad kunde passa bättre än att utnyttja det presentkortet efter en hård arbetsvecka?!

Jag fick följande behandling:

*helkroppspeeling
*aromabad med masserande jetstrålar
*helkroppsmassage
*helkroppsinpackning
*ansiktsmassage och djuprengörande mask

Behöver jag säga att det var superskönt och jag kände mig som en liten nyponros när jag gick därifrån. Tusen tack hjärtat!

Var förbi kupolen på vägen hem. Fyndade följande:

*bikini från H&M
*tre par stringtrosor H&M
*en kort vid kjol "vippkjol" H&M
*ett par svarta pumps med öppen tå, Din sko

Allt på REA, det är det bästa att göra fynd på REA.

Köpte även ett diskställ som jag gått och väntat på länge nu, men det har varit slutsålt i butik. Det är från Madamestoltz i metall, zink tror jag. Hittade söta små kakfat också i rosa pressglas. Två stycken lika men med olika storlek. Snart ska vi grilla. Återkommer sen. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Hej storasyster! Jag har fått nytt jobb!!! :D IT operatör på Sandvik. Roligt roligt, börjar första augusti, så semestern blir ju lite lidande ;)

Helt ok att du inte kommer på min födelsedag, sånt får man räkna med om man fyller mitt i veckan ;)

Underbart med spa-behandling, du är lite bortskämd du, men det är du ju värd också!
Hoppas allt är bra, kramis!