29 juni 2008

lite seg liksom...

Nu är P&L festivalen över för i år, och jag är trött. Har gjort 80 timmars arbetsvecka denna vecka, och det är mer än jag rekommenderar. Haha! Men det känns som om man ändå jobbar på ett sådant här evenemang, är det lika bra att göra så många timmar som möjligt. Festivalen har varit lugn och trevlig. Trots 15000 campande ungdomar och ca 25000 besökare. Vi har varit ca 70 ordningsvakter och ca 40 poliser som kämpat oss igenom veckan med ett bra resultat.

Jag gick av fem imorse och sov till tvåtiden. Efter "frukost" begav jag och Tippan oss till stallet. Jag pysslade om TC och red ut en sväng med Tippis i släptåg. Skön avslappning efter den intensiva jobbveckan.

Hjärtat handlade och var ner och fixade något på festivalområdet under tiden. På vägen hem hyrde jag filmen "Arn". Vi beställde pizza och hela familjen har slappat i soffan sen dess. Så skönt! Smågodis har vi hunnit proppa i oss också, massor! Det är ju så himla gott, men nu måste jag hålla igen lite, för snart ska vi utomlands, och ska man typ bo i bikini, så...ja ni fattar! Kram på er

Inga kommentarer: