09 maj 2008

still sick...

Igår morse red jag ut en sväng på morgonen. Tippan var med och sprang, vilket hon verkligen älskar, men mot slutet blev det varmt, även för denna lilla soldyrkande hund. Härligt när solen värmer redan på morgonen. Det blev en lugn vända då min förkylning inte vill ge sig.

Började som vanligt jobba klockan tolv, men på eftermiddagen var det bara att inse att det var dags att åka hem och bädda ner sig. Hatar förkylning, men hoppas den ger sig nu. Sen låg jag där som ett menlöst miffo och glodde på TV resten av dagen, med ett kort avbrott för att inta lite föda. Det var den tråkiga kvällen, nu vidare till denna dag.

Upp klockan sex för att utfodra hästarna och släppa ut dem. Mockade och packade hö, men sen var orken slut och jag åkte hem igen. Som sagt, återkommer när jag har något mer upplyftande att skriva om än förkylning. Ha det så bra där ute och njut av solen. Kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!!!
KRAMAR!!!

Anonym sa...

Usch vad tråkigt! Stackare som är sjuk nu. Här är det strålande sommarsol, och jag har varit i Högbo och titta några timmar, men sen var det dags att åka till jobbet :( Men imorgon ska jag sitta hela dagen istället :D Krya ¨på dig! //Hanna

Nutti sa...

Svar Milla:
Tack så mycket! Kram

Svar Hanna:
Vi ses imorgon på tävlingarna! Kramis