07 maj 2008

snörvel...

Har gått lite på halvfart här, pga av den jobbiga förkylningen. Tisdagens inplanerade hoppträning hoppade jag över och var istället hemma, nerbäddad i soffan. Jobbade gjorde jag på dagen och var på banken en sväng. Gud vad skönt det är att man slipper göra ärenden på banken så ofta, och kan göra det mesta via internet, för det är alltid kö, och att köa är inte min starka sida.

Idag har jag utsatts för min stora skräck, tandläkaren!!! Ja, eller det är ju inte själva tandläkaren jag är rädd för, hon är supersnäll, utan hela grejen, att ligga där hjälplös med en massa grejer i munnen och inte ha kontrollen. Men jag har fått hjälp och lagar med lustgas numera. Jag var där redan kl 07.50, väl preparerad med nässpray så jag kunde andas lustgas genom näsmasken. Själva lagningen tog bara en timme, men mina bedövningssprutor satt i ända fram till tretiden på eftermiddagen. Stackars mig *haha*

Efter jobbet svängde jag in på Dollar Store, för trots att det är en skräpaffär, så kan man ibland hitta lite kuliga grejer där. Mycket riktigt så blev det en korg full med grejer som fick följa med hem, som jag egentligen inte visste att jag behövde. *fniss*

Nu ska jag sova och kurera mig så jag slipper snörvla nå mer. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Dollarstore är roligt! Inte tandläkeren däremot (jo, jag tycker ju det, men det är nog mig det är fel på då;) ) Var med nicke dit idag, som mentalt stöd. Bara undersökning dock som gick bra!
Hoppas allt är bra, kramis!