27 maj 2008

senaste 3 dagarna...

Tre dagar har gått sen sist, och jag har hunnit med följande:

Lördag

* Gått upp supertidigt på lördagen-det var jobbigt.
* Tävlat med TC-det var så kul, och det gick bra.
* Åkt hoj med hjärtat och hälsat på mormor & morfar-dom blev så glada.
* Jobbat som vakt på "Husgunget"-det var ganska trevligt, men jag var trött när jag kom hem.

Söndag

* Hade sovmorgon länge-det var himlans skönt!
* Gick långprommis med hjärtat och hundarna i skogen-blev av misstag biten i magen...och Nova simmade i en sjö.
* Åkte hoj hela eftermiddagen-underbart!
* Käkade på Bakfickan med hjärtat-det var riktigt smarrigt!
* Var till svärmor med en orkidee-Hjärtat grattade på Mors Dag.
* Hyrde film och slappade i soffan på kvällen-behövdes.

Måndag

* Red på morgonen-skönt väder!
* Jobbade mellan 12-18-dagen gick fort.
* Uträttade lite ärenden efter jobbet-inget intressant.
* Solade solarium-skadligt men skönt...
* Käkade sallad på Max-orkade inte laga något.
* Handlade på ICA-Maxi-bara sånt där man måste ha.

Nu ska jag sova, för imorgon har jag stallet klockan sex-gäsp! Kram på er

Inga kommentarer: