17 maj 2008

oj...

...har det redan gått en vecka? Ja, inte har jag hunnit skriva nåt i bloggen iaf, för veckan har bara sagt poff, borta. Idag snöar det, och hur kul är det, när man trodde att våren var här på allvar. Som i lördags när folk låg på stranden och solade och vissa tog sitt första (kalla) dopp. Hoppas bara att detta snöblask är snabbt övergående, och att våren tar nya tag. När jag tittar ut genom fönstret här i vardagsrummet, ser jag gröna men snönedtyngda grenar på häcken och äppelträden.

Idag har jag jobbat på DM med Lotta och Linneá. Jag och Tippan har varit i stallet på eftermiddagen, och inatt jobbar vi på S2. Har ingen som helst lust att jobba inatt.

Igår hade jag och hjärtat myskväll med grabbarna. Vi åt plockmat, ni vet olika sorters ostar, ölkorvar, skinkor, olika röror, kex, oliver, marinerade vitlöksklyftor mm, och till det drack jag och darling ett gott italienskt vin. Sen satt vi och kollade resor på internet halva kvällen. Hade morgonfodring i stallet vid sex, och åkte direkt därifrån för att kolla hopptävlingarna i Falun innan jobbet.

I torsdags hopptränade jag och TC i Bäckan, vilket gick bra!

I onsdags var jag ledig och hann med massor, bla stall och ridning, men även shopping med Lena på Kupolen. På kvällen gick jag och Tippis långprommis med Lena och hennes hundar.

I tisdags...vad gjorde jag i tisdags... typ red och jobbade tror jag. Måndagen såg nog ganska lika ut....tror jag. Haha! Vilket dåligt minne jag har. Kram på er

Inga kommentarer: