13 april 2008

sedan i onsdags...

Vad har jag hunnit med sen i onsdags tro... ganska mycket faktiskt, men i stora drag har det sett ut som följer:

Torsdag: Upp klockan sex för att åka till stallet och mogonfodra. Till kupolen för att köpa födelsedagspresent till kusin Jolin. Lunchade med Jolin, som gör praktik på H&M, på Matpaltset och sen jobbade jag på DM mellan 12-18. Iväg och hopptränade för Therese i Bäckan. TC gick kanonbra!!!

Fredag: Red på morgonen. Höll mig i ridhuset då vädret var dåligt. Jobbade på DM som vanligt mellan 12-18. Åt och slökollade på Talang 2008, innan det var dags för vaktjobb på Tenoren, och gymnasiedisco. Som vanligt många fulla ungdomar som vi fick ta hand om, och ringa föräldrar, ambulans, sära på bråk, kasta ut plankare osv.

Lördag: Upp efter bara tre timmars sömn, och iväg på hundutställning med Lena & Andreas och deras söta valpar som skulle ställas ut i Avesta. Det gick jättebra för dem. När vi kom hem igen åkte jag och Lena till stallet och red våra hästar. Vid sextiden kom vänner på middag. Vi bjöd på grillat och potatisgratäng med rött vin, sallad, hallomi och bea. Till efterrätt åt vi glass med varma hjortron. Det var supertrevligt och vi snackade till tolvtiden. Då var jag riktigt trött kan jag säga, med bara tre timmars sömn och en lååång dag.

Idag söndag ska jag nog inte göra allt för många knop. Ut med hundarna i skogen och mocka åt TC. Känns som jag håller på att bli förkyld... nej det vill jag inte! Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Roligt när träningen går bra! :) Så snyggt köket har blivit! Ser verkligen jättefint ut :) Måste komma snart och kika in det på riktigt.
Massa kramar!

Nutti sa...

Svar Ida:
Ja det är liksom det man vill. Blir det för mycket strul och motgångar får man ingen inspiration. Tack! Ja tyvärr blev bilderna helt kassa...men du kisade väl?! Kramis