01 april 2008

hoppträning...

Har varit på hoppträning med TC, nu efter jobbet. Åkte till Bäckan och Therese idag istället för på torsdag som jag brukar. Det kommer nämligen an annan tränare då och ska hålla kurs där, men tyvärr kommer hon dagtid, och jag jobbar och kan inte vara med. Träningen gick bra, förutom att han var lite svår att få fram idag. Vi red cavaletti i början, och sen travhoppade vi och byggde på med fler övningar bakom. Red linjer med volter emellan till en början, sen utan volterna och avslutade med att hoppa en liten bana på fyra hinder där vi skulle utnyttja vägarna ordentligt, så vi kom rätt efteråt. Bra och nyttiga övningar, och träningen var rolig, trots att jag var så negativ tidigare idag. Bra att träna lite för man mår bra av endorfinerna som bildas i kroppen efteråt.Jag i min ridhjälm, haha! Men man rår inte för hur man ser ut, faktiskt!

Pratade nyss med syster Hanna. Vi ska umgås en stund imorgon när jag ska till IKEA. Det ska bli kul att se henne, det var ett tag sen nu igen. Jag och hjärtat bestämde att jag åker själv, och han blir hemma och tapetserar klart köket istället. Ska bli så roligt när köket står klart, så jag får inreda och pyssla bäst jag vill. Nu är det sovadax! Kram på er

Inga kommentarer: