01 april 2008

motivation...

Har hamnat i nåt tråkigt mellanläge just nu, där jag inte har någon större lust att göra någonting alls faktiskt. Hittar inte den riktiga motivationen till motion, ridning, jobb osv. Går här och väntar på att den ska komma så jag börjar ta tag i saker och tycka dom är roliga. Om jag känner mig själv rätt så är det nog så att jag dels, självklart väntar på våren, men också på att köket ska bli klart, så vi får ordning och reda här hemma. Inge kul när det känns så här, man får ingen ro i kroppen, och allt känns lite halvtråkigt.

Ska på hoppträning ikväll istället för på torsdag, som jag brukar. Hade jag varit ledig på torsdag, hade jag kunnat vara med på träningen för Maria Grahne, men det är dagtid och jag jobbar. Har ingen lust att åka egentligen, men det är ju kul när man väl är där.

Ser iaf fram emot imorgon, för då ska vi åka till IKEA, och det är riktigt skoj! Jag och hjärtat tar bil och släp imorgon fm och styr kosan till Gästrikland. Hoppas man får se en skymt av pappsen och kanske en och annan syster om man har tur. Nu ska jag mocka och sen jobba. Kram på er

Inga kommentarer: