18 februari 2008

veckan har startat...


Då var det dags för ännu en vecka att avlöpa snabbt som bara den! Jag tycker veckorna bara svischar förbi i ilfart, och det är nästan så man inte hinner med. Snart sitter man där, gammal grå och krokig och gungar i sin gungstol. Haha! Hoppas bara att man hinner ha roligt på vägen dit, för gamla ska vi ju alla bli, (förhoppningsvis), och det enda vi kan vara riktigt säkra på är att vi någon gång ska dö. Haha, upplyftande va?!
Jag och Tippan tog en morgonprommenad imorse, sen åkte jag och solade på Solstationen. Duschade när jag kom hem igen och slängde i mig lite lunch innan jobbet. Har haft en jämn ström med kunder på jobbet, och det märks att vi har kampanjbladet ute. Har tyvärr redan sålt slut på flera varor, som nu är ombeställda. Det som är jobbigt är att folk inte har förståelse för att, även om vi tagit hem massor av en vara, så kan den ju ta slut på några dagar iaf.
Efter jobbet käkade vi tillsammans här hemma och sen samåkte jag, Lena och lilla Tippis till stallet. Jag longerade TC så han fick jogga av sig i en låg form, ifall han skulle ha lite träningsvärk efter helgens hoppkurs. Han såg fin ut och inte ens en tillstymmelse till stelhet. Ska bli kul att hoppträna honom på torsdag, och se om vi fick med oss något från kursen. Nä gott folk, nu ska jag snart gå och sova. Kram

Inga kommentarer: