20 februari 2008

fullt schema, men bara trevligheter...


Idag är det onsdag och jag är ledig från jobbet. Har nyss gått upp och käkat frukost vid datorn. Darling har skjutsat Y till skolan, men sen måste han ha hittat på något annat för jag är fortfarande ensam hemma med doggsen. Dom är så söta där dom har gosat ner sig i sofforna alla tre. Snart ska jag åka och sola och efter det ska jag till Nova Kliniken, för att färga fransar och ögonbryn. Skönt att ha lite färg även om man inte är sminkad. På eftermiddagen ska jag till stallet för att rida och sen ta in alla hästarna innan jag åker hem. Ikväll ska jag ut och äta med min kollegor från DjurMagazinet på S1:an. Det ska bli sååå trevligt och jag hoppas på smarrig mat. Får se om jag hinner med ett inlägg till senare. Kram på er

2 kommentarer:

ErikaSH sa...

Vilken tur du har med vädret på din lediga dag! Jag och L har varit ute på en prommis på lunchen.. Ses ikväll!!

Anonym sa...

Ååååå ska ni ut å äta?!
Utan MIG!!!!! *haha*
KRAMISAR!!!

PS! Finns en massa frågor i min blogg :)