04 februari 2008

Uppvaktad till 1000...


Kära pappsen kom på besök i lördags, för att gratta mig. Med sig hade han mina söta systrar, och vi fikade saffransmaränger och rosa prinsesstårta och pladdrade. Ville inte att dom skulle åka, men Hanna hade också insläppet i sitt stall, precis som jag hade denna dag. Varje gång vi ses vill jag att det ska ske oftare. Får försöka med det, trots att man har så mycket annat för sig.

Min söta syster Ida.

Min söta syster Hanna.

Minstingen av oss, söta Josefine. (Fast jag tror hon har blivit längst av oss nu...)

Min söta kusin Jolin kom också och uppvaktade mig. Vi måste också försöka ses lite oftare, (som förr.)

Den här buketten var från pappa och systrar.
Jag fick så mycket vackra blommor dagen till ära. Känns så lyxigt hemma när man har så fina snittblommor. Jag förstår min mamma, som alltid gör fina blomsterarrangemang i sitt hem, att det känns som en sista toutch, för det där lilla extra som gör det fint och mysigt.

Den här buketten var från Jolin.

Dessa från svärföräldrarna.

Denna vackra skapelse var från vaktkollegan TC med fru.


En härlig samling blomster. Förutom det fick jag present kort på IKEA, och Cervera, så nu kan jag handla grejor till köket när det är klart. Av darlingen fick jag en vågtång till håret, som jag förut pratat om att jag ville köpa. Av Y fick jag en supersöt väska, och av Jolin ett biobesök.

Tusen tack alla mina söta älsklingar! Love U all

Inga kommentarer: