04 februari 2008

glömde fredag och söndag...

I fredags kväll var jag och älsklingen ut och åt med Mia och Johan, och TC och Mona. Vi hade så trevligt. Först hade vi tänkt att äta på S2, men det var knökfullt, så vi fick bord på Broken dreams istället. Jag åt som vanligt alldeles för mycket, men det var supergott. Köket bjöd mig på brownie med glass och grädde eftersom jag fyllde år. Så gulligt!

Igår på söndagen, var jag på Ateljé Liva redan klockan åtta på morgonen. Vi samlades för att få fina håruppsättningar och bli makeade. Vid lunch var vi klara och åkte ut till Haganäs herrgård där vi skulle visa brudklänningar på bröllopsmässan. Det var fullt på båda visningarna, och i pauserna minglade vi våra vackra klänningar och åt bröllopstårta. Fin fint söndagsnöje. Nu ska Tippis och jag ta en prommenix med Lena och hennes hundar. Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Måste komma och titta (och inspireras) på någon av dina visningar, skulle vara så roligt! Trevligt att ses i lördags, fast jag sov halva tiden ;)
Kramar!