05 februari 2008

mattes älskling...

LillTippis fick ha sitt nya halsband, med prinsesskrona, samt hjärta med swarowskikristaller och sin tröja på sig, med texten spoiled, i lördags när vi fick gäster. Det är ganska passande, för hon är bortskämd, min lilla fröken, men inte så hon får göra vad hon vill eller vara olydig, utan med täcken och halsband, och en massa kärlek. För hon är mattes älskling.
Här syns lite av prinsesskronan och texten. Här sitter hon i sitt favvohörn av soffan. Helst ska hon ligga under filten, så det blir varmt och mysigt.
Ibland blir man bara så trött att man faller ihop och somnar ändå. Sötungen då!

Idag har jag ridit på morgonen. Skuttade hinder i ridhuset samtidigt som Anna och Erika red sina hästar. Innan det var time att börja jobba så duschade jag och käkade lunch. Det var tråkigt att jobba idag. Vet inte varför, men jag var väl inte på humör helt enkelt. Vill bara vara hemma och pyssla med köket och resten av huset också, för den delen. Nu på kvällen har jag ätit god mat som älsklingen lagat klart, lagom till jag kom hem. Sen har Tippan och jag varit på lång kvällsprommenad. Dags för TV- soffan. Kram

Inga kommentarer: