08 januari 2008

sen sist...

...har jag inte hunnit med nåt speciellt spännande. I söndags slappade vi mest, förutom häst och hundskötsel då. På måndagen jobbade jag på DM, och på kvällen longerade jag TC i ridhuset. Lite trångt var det ju, då ett ekipage hoppade, och ett annat ekipage red dressyr samtidigt som jag longerade...men finns det hjärterum så finns det...

Idag hade jag morgonfodring, och utsläpp i stallet. Åkte hem och tog en liten tupplur på soffan med Tippis efter det. Det är så jobbigt väder, för ena stunden snöar det, sen töar det och lite senare bara regnar det istället. Vädret får ta och bestämma sig nu.

Har fått både mail och sms från mamsen som är i Indien. Dom har det bara bra och varmt och skönt. Dessutom får hon njuta i hela tre månader, men det är hon värd! Är inte ett dugg avundsjuk...*ler* Det är så härligt med snöglåpp, slask och grått väder sååå... Haha!

Igår bokade jag biljetter och hotellrum inför Scandinavium Horse Show i April. Tyvärr var det fullbokat redan på lördagen, men fredagen och söndagen är klara iaf. Vi får hoppas på något återbud, annars får vi väl göra stan osäker eller åka till Ullared. Där har jag aldrig varit, har ni?

Nu ska jag umgås med darlingen. Kram

1 kommentar:

imbra sa...

Ullared är såååå skojigt!!! Kramar