05 januari 2008

lite pataj & god mat...

Igår efter jobbet var vi på lite partaj i närheten, umgicks och snackade skit. Det var jättetrevligt! På vägen hem tog vi en sväng förbi Donken och käkade lite nattamat. Kom inte i säng förrän vid tre tiden, för jag fastnade vid datorn när jag kom hem... haha, helt onödigt faktiskt, men jag var ju inte trött.

Sov lääänge idag, och det var såå skööönt! Nu ska jag snart åka till stallet och fixa och rida. Husse ska gå med doggsen i skogen samtidigt, så spar vi lite tid. Klockan sex ska vi vara på Broken Dreams, för att bli bjudna på middag. Tror vi är ca 20 st, som hjälpte till på 10-års jubileumet i somras, och ska äta tillsammans ikväll. Det är ju så god mat på Broken så jag längtar... Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Åh så trevligt! Lite god restaurangmat hade jag planerat ikväll, och bio, men var slutsålt så blir pizza istället ;) Kramis!