13 januari 2008

girltalk...

Kvällens vaktpass gick väldans bra. Det var inte så många som försökte smuggla med sin matsäck på restaurangen och dom flesta var både glad och trevliga. Hade bara två små incidenter under kvällen, så det flöt på, men var en aningens lååångtråkigt.

Idag har jag jobbat som sagt, med Lotta på DM. Vi hade inte mycket kunder idag, men vi pysslade med annat och snackade som vanligt helt oavbrutet. Det är vi duktiga på, och det gjorde vi även när vi lunchade tillsammans innan vi började jobba.

När jag kom hem åt jag chiliconcarne som hjärtat lagat och sen skulle jag till stallet hade jag tänkt, men jag slocknade på soffan och sov så gott i nästam två timmar, med Tippis såklart. När jag vaknat till så ringde jag Lena och vi åkte tillsammans ut till stallet och tog hand om våra ögonstenar, och passade på att snacka lite skit som vanligt. Såå trevligt så!

Jag har gått ner två kg den här veckan, men jag ska gå visning om tre veckor, så jag hade gärna gått ner lite mer tills dess. Jag hoppas på det. Nu ska jag surfa lite sen sova. Kram

2 kommentarer:

- sa...

Inte illa! Två kilo per vecka, snart är det inte mycket storasyster kvar ju! Kämpa på, med nyttigheterna. :) Kramis

Stolt Mamma sa...

Vad duktig du är då!2 kilo är inte illa pinkat! Önskar jag hade lika stor pondus och klarade att hålla mig från sötsakerna =)
Kram kram!