11 december 2007

grattis X 3...

GRATTIS!!!



I fredags fyllde O 12år, men vi ska fira honom imorgon, när han kommer från sin mamma. Igår fyllde min kära far år, och idag fyller min kära syster Hanna år. Inte nog med det, min kära mor passar på att fylla 50år den 20:de december. Så det är lite ojämnt fördelat med födelsedagar på året i den här släkten. Sen ska man ju hinna med julafton också!

Igår var vi iväg och käkade på Banken, Bar & Brasseri i Falun. Vi var en hel hoper med folk från båda butikerna, tror vi blev 21 st till slut. Trevligt och god mat. Nu ska jag iväg och handla. Hörs sen. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Massor med födelsedagar för mig med nu, såklart eftersom vi är systrar! Men har ju några på min sida jag också liksom du :P Men det är mysigt!
Hoppas allt är bra med er!