09 december 2007

dagen efter...

Haha, ja jag var på festen igår, och hade jätteroligt! Har dock varit rätt seg hela dagen idag, men det är väl så att man mår som man förtjänar. Var till stallet på eftermiddagen och mockade, fyllde hösäckar och gjorde mathinkar. Skötte om både TC och Bally, innan jag åkte hem igen. Svängde in på Shell och köpte mjölk på vägen hem. Det slank även med chips och mjölkchoklad, som jag glatt har mumsat i mig, liggandes här hemma i soffan. Slappardag idag minsann. Kärleken grillade kött ute på grillen, på första advent, så vi grillade även ikväll på andra advent. En bra adventstradition tycker jag. Fläskfilé, potatiskroketter, baconlindad sparris och beasås. Så himla gott det var!

Var nyss i stallet och nattade hästarna. Passade på att kvällsmocka till TC och Bally också, så blir det lite lättare imorgon, och så slipper dom stå i det på natten. Imorgon ska vi ut med jobbet på kvällen och käka med en leverantör. Falubutiken blir också med, och vi ska till Falun den här gången. Vet inte vilken rastaurang det blir än, men jag låter er veta sen. Kram

Inga kommentarer: