05 december 2007

03.15...Zzz...

Klockan är 03.15 och jag har nyss kommit hem, efter jobb på gymnasiefest här i Borlänge. Kvällen har varit lugn med många roliga ungdomar. Dom känner igen oss från tiden då dom sprang på Cozmoz, och kommer gärna fram för att prata en stund.

Innan jobbade jag på DM som vanligt. Vi har hur mycket varor som helst att ta hand om, inför julkampanjen, som startar i helgen. Åkte iväg till Ö&B och köpte flera backar att ha på julbordet där kampanjen ska exponeras. Vi hann inte klart idag, utan får kämpa vidare imorgon, så alla varorna kommer upp och får rätt prismärkning.

Hade hästarna i morse, och var uppe redan vid sex, så det börjar kännas att man är trött nu, efter att ha varit igång 21 timmar. Imorgon är det också långdag för min del, då vi har utbildning direkt efter jobbet. Jag får sova när jag blir gammal...eller kanske direkt nu. Godnatt och kram.

Inga kommentarer: