22 november 2007

mitt i veckan...

Red TC igår förmiddag, tillsammans med Anna och Fresh. Det är ju så hårt i backen ute, så det är bara att hålla sig i ridhuset. på det viset vill jag ha snö, för då kan man rida överallt utan att det blir för hårt, för känsliga hästben. Å andra sidan så slipper jag gärna vintern helt. För mig kan det gärna vara så här milt hela vintern. Gillar verkligen inte att behöva klä sig som en michelingubbe så fort man ska utanför dörren, skrapa rutor på kalla bilar, frysa om öronen och bli snorig i näsan. Huvva!

Jag i mina varmaste kläder...

På jobbet rullade det på som vanligt med varor och kunder. På eftermiddagen gjorde jag och Erika iordning ett bling-bling visningsskåp, där vi visar halsband och smycken att hänga på hundens halsband men swarowskikristaller och strass. Har tyvärr ingen bild, men kanske det finns på Erikas blogg... Måste kolla där.

Efter jobbet umgicks jag och Vincent. Vi käkade och kollade runt på Kupolen en stund, innan vi åkte hem till mig och glodde på dumburken och roliga klipp på Youtube, intagandes popcorn och Pepsi Max. Ja...det är såå gott! Haha!

Idag har vi Royal Canin dag på jobbet och ikväll ska vi ut och käka men våran säljare därifrån. Vi ska på den italienska restaurangen La Cantina, och dom har såå god mat. Längtar redan! Nu ska jag fara till stallet och mocka och fixa maten. Idag får TC vila och bara luffsa runt i hagen med sin tjej. Ha en bra torsdag! Kram

2 kommentarer:

ErikaSH sa...

Klart jag la in en bild på Bling-skåpet!
Syns ikväll, mmmmmm...
Kram

Stolt Mamma sa...

Lyllos!Vad mysigt det låter att få gå ut och käka. Lite avis måste jag säga =)