20 november 2007

väldigt vanlig vardag...

...har det varit idag. Har inte gjort nåt roligare än att mockat skit och fixat TC´s mat på förmiddagen. Efter lunch har jag som vanligt jobbat på DM, och nu på kvällen har jag och E varit i stallet. Red i ridhuset en stund, men fick först vänta tills ett gäng hundar och hundförare var klara med sin träning. Ridhuset går nämligen att boka två kvällar i veckan, och då krockar man ibland med just hundar.

Imorgon ska jag rida på förmiddagen, och då är det mest Anna och jag som delar på ridhuset, och det är ju bara trevligt! Nu ska jag surfa runt lite så jag kan hålla koll på vad mina favvobloggare har gjort en dag som denna. Sen måste man ju pilla lite med facebook också, fast jag så bestämt, tidigare sa att det inte var något för mig... Det är ju kul ju! Har hittat massa gamla skolkamrater från tiden jag bodde i Storvik. Men jag vågar inte kontakta alla, dom minns nog inte mig, haha! Nä nu e det dax för popcorn och Pepsi max. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Popcorn, hur gott lät inte det då?! :D Guitarr hero är hur kul som helst, har du fått chans att testa du med? :) Och i deras ålder lär de väl sig lite snabbare än en annan... ;) kramis