20 september 2007

vanlig vardag...

Idag har vi börjat dagen med stallbesök, jag och Tippan, för att mocka och göra klart Tc´s mat. Efter det var jag hem och gjorde mig klar för jobbet, sen åkte jag och darlingen ner på stan och åt lunch på Tzatziki. På jobbet forsatte vi med att få ut alla varor som kommit, och hade några säljare på besök.

Efter jobbet var jag bara hem och stoppade i mig mat som darlingen lagat, och bytte om till ridkläder. Jag och Lena träffades i stallet vi sju, och gjorde iordning hästarna. Jag hjälpte Lena att prova ut en sadel till Bally. Den passade bra och hon provred en stund i den. Jag red dressyr och red igenom programmen igen, som jag ska rida på lördag. Tc kändes fin idag oxå. Hoppas det håller i sig till helgen *ler*

Imorgon hinner jag nog inte skriva nåt här, för jag har fullt upp hela dagen. Först ridning på morgonkvisten och promenad med Tippan. Sen ska jag jobba som vanligt på DjurMagazinet, därefter bara hem och byta om för att jobba som ordningsvakt på Cozmoz. Så jag hör nog av mig efter tävlingen på lördag och berättar hur det har gått...om jag vågar *hihi* Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med A:1 debut, men för många hästar passar ju de programmen bättre än tex C:1an där det inte händer så mycket. Du får rapportera på lördag kväll, så håller vi tummarna tills dess :) Kramis

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Håller tummarna :)
Din man skämmer bort dig med all mat han lagar ;) Men det är du värd!
Kram