29 september 2007

Partaj!


Jag och min vän Lotta
Ikväll samlas vi hemma hos Lotta, 16 st, för lite förfest, rullning av hår, sminkning, hjälp med klädval och drinkar förstås! Sen fortsätter vi till Stora Björn för en bit mat och sen är det "Hela huset gungar" som gäller. Känns som väldans länge sedan som jag var ut nu. Det ska bli såå kul!
Igår hade jag morgonfodring i stallet och utsläpp. När jag var klar med det åkte jag hem och slumrade på soffan med Tippis, tills det var dags för att åka och jobba. Vi hade fullt upp på jobbet hela dagen, märks att lönen kommit. Darling hämtade mig efter jobbet och vi köpte med oss mat hem. På kvällen kom A´s kompis Lillen hit på lite förfest innan vi åkte på mc-fest. Jag var chaufför. Pratade med en massa trevliga människor, och framåt ett åkte vi hem igen.
I torsdags träffades jag och Lotta på Kupolen på morgonen och inhandlade kläder och accesoarer till lördagens utgång. Sen var det som vanligt jobb till kl 18. Direkt efter jobbet åkte jag ut till stallet där TC fick sina tänder kollade och raspade. Han var så himla duktig och stod stilla nästan hela tiden. Dessutom var han bara lite vass denna gång. På kvällen var det shoppingkväll på Kupolen och öppet till 22.00, så jag och Linneá tog oss en till vända, och hon hittade gåutkläder till lördagen, och jag ett halsband.
Nu ska jag åka till stallet med Lena, så vi kan ut och rida på våra pållar. Först lite frukost och en promenad med Tippan, sen dusch och ladda inför kvällen. Kram

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

*haha*
Ha det så himla skojsigt ikväll! Rullning av hår, sminkning och klädval kan "Maggan" behöva hjälp med!!!!
Hälsa hela högen!
Kram Milla

Stolt Mamma sa...

Ha så kul ikväll!Se till att alla på hela huset vet att djurmagazinet varit där och kalasat...som det brukar bli mena jag! =)
Kalasa lite åt mamma Lisi också! =)