30 september 2007

lyckad kväll...

Vi hade så kul igår! Först var vi ju hos Lotta på lite förfest, och sen åkte vi ner till Stora Björn, och käkade i puben. Efter det var det partaj hela kvällen. Mycket folk ute och det är kul, men mindre roligt att köa till barerna, förstås. Hade inte kameran med tyvärr, för det är ju kul med festbilder. Kanske kan låna nåt kort från Mia sen.

När jag och Lena red ut igår, så regnade det inte när vi gav oss iväg upp i skogen, men mitt ute i skogen började det att regna, och sen kom värsta skyfallet och fullkomligt dränkte oss och hästarna. Tc kröp ihop och gick på tvären mot regnet och höll huvudet på sned. Vattnet forsade ner för hjälmen och regnet tog sig innanför jackan och rann ner i sadeln. Usch, säger jag bara! Kallt och blött och långt hem till stallet. Åkte hem och tog mig en varm lång dusch efteråt.

Idag ska jag, förutom att ta hand om min häst och gå en långprommis med Tippan, bara slöa och glo på film eller TV. Imorgon är det jobb igen, och full rulle. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt med en lyckad utekväll! :) Jag och syster Hanna hade riktigt skoj vi med i lördags :) kramar