03 oktober 2007

gäsp!

Idag har jag suttit i skolbänken hela dagen. Nästan iaf, för jag har varit på utbildning hos polisen, och har suttit på arslet från åtta till fem. Det är riktigt jobbig när man inte är van, man får kryp i benen och ont i baken, och blir kolossalt trött. Imorgon fortsätter utbildningen, men då ska vi åtminstone få röra på oss halva dagen. Det var mycket repetetion idag, men även en massa nytt, och det kommer ju alltid upp en hel del frågor och funderingar, när alla berättar om sina erfarenheter osv.

Igår var jag och red på morgonen på utebanan. Anna red Fresh samtidigt, alltid trevligt med sällskap. Åkte hem för en dusch och bytte om för att åka och jobba. På jobbet var allt sig likt, vi packade upp varor och städade i butiken, mellan kunderna. På kvällen pysslade jag lite hemma och var ut med Tippan såklart.

Vad jag gjorde i måndags, är jag nog för trött för att minnas om jag ska vara ärlig. Jobb, stall, hund och familj, om jag får gissa...Haha! Kul blogg!

Nu ska jag till stallet iaf, och rida TC och ta in alla hästarna, för det är min tur att ta insläpp. Kram

Inga kommentarer: