20 augusti 2007

jorå, så att...


Dessa sköningar från Manolo Blahnik vill jag ha!

...vardag, och inte mycket att berätta idag. Det vanliga, jobb och ridning. Hann gå till Body Shop och inhandla ett nytt bodybutter innan jag började jobba. Älskar deras produkter, speciellt kroppssmöret, och peeling produkterna. Hann kolla på lite skor också, men blev inte kär i ett enda par idag, men vill ha några fina partyshoes tills vi ska ut med jobbet. Köpte en ceasarsalld på Café Caal och käkade med Lotta på jobbet. Kampanjbladet är ute och några varor är redan slut, inte kul för varken oss eller kunderna som blir utan. Det enda som är kul med det är att vi säljer bra.

När jag kom hem var jag ensam hemma en stund. A och E var och skruvade med hojen och Y var med en kompis och bytte inköpta kläder. O kom hem från en kompis och han och Tippan följde med till stallet. Jag red TC på utebanan och skuttade lite hinder idag också. Ska försöka göra det ofta med småhinder för att få det så naturligt som möjligt. Har en duktig häst, men har själv fastnat lite i dåliga ovanor. Men dom ska som sagt bort! Träna, träna och åter träna!

Nu på kvällen har vi ätit lite kvällsmat och kollat på TV. Alla tre barnen verkar ha haft en bra första dag i skolan, och det känns skönt. För Y är det ju mycket nytt. Gymnasium, ny skola, nya klasskamrater osv, men hon var possitiv till första intrycket. Nu måste jag gå och lägga denna kropp och knopp, det är ju en ny vardag att ta sig an imorgon. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt läckra skor! :) Mycket som händer här i skolstartstider, men snart lär det väl lugna ner sig och återgå till vardagen.
Hoppas allt är bra med dig, kramis!

Nutti sa...

Svar Ida:
Härligt med fina skor! Jag förstår att det är en del att stå i för din del nu med skolan. Hoppas det går bra för dig. Bara finemang med mig. Kramelikram på dig!