28 juli 2007

Ja, jag vet...

...jag har varit väldigt tråkig här inne! Jag får minsann skärpa mig nu och skriva lite om mina upplevelser i sommar. Och lägga ut bilder har jag ju också lovat, och dom kommer snart, jag lovar!

En bild från Gotland iaf, när jag och Tippan står i en grottmynning ett stenkast från Hoburgargubben.


Så har vi varit i sommarstugan en sväng med min mamma. Det kommer bilder på det också.

Igår torsdag, hopptränade jag i Bäckan för Therese. Efter långt uppehåll, hade vi det kämpigt båda två. Jobbade ju måndag och tisdag, och direkt efter jobbet på tisdagen så åkte jag till sommarstugan i Floda där mamma, A och pojkarna väntade. E och Nova badade för fullt vid bryggan och Nova har lärt sig att dyka från bryggan, tokiga hund. Vi grillade på kvällen och myste på hassiendan och tittade på solnedgången. Onsdagen var jag ledig och vi slappade i stugan hela dagen, förutom när jag och pojkarna var fram på byn och tankade båten. Annars var det bad och fiske som hägrade. Ännu en grillkväll med solnedgång innan det var dags att sova. Upp vid nio för frukost, sen var det bara att packa sig hemåt igen för att jobba vid tolv. Skönt att unna sig en minisemester mitt i veckan. Jobbar hela helgen nu och imorgon jobbar jag dubbelt. Först på DM på dagen, sen på natten som vakt på Rydell & Qvick. Däremellan ska vi till min minsta syster i Storvik, och gratta henne på 15-års dagen. Hon fyllde egentligen i tisdags den 24:de. Grattis söta syster!

Ikväll har goa Mia och söta Nora, 1,5 år, gjort oss sällskap. Pojkarna tog Nora med sig till lekparken en liten bit härifrån, vilket resulterade i att E ringde hem och sa: -Vi har ett problem! Nora vill inte gå hem. Haha! Kul att hon ville vara med dem iaf. Superkul att se er! Nä, nu e det sovadags. Hörs snart. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fin hund du har..:)

- sa...

Blogga, blogga, blogga lilla syster!