07 juli 2007

hundar och hästar...

Idag tog jag Tippis på en promenad till hunddagiset, Dogis och hälsade på Lena som hade flera pensionathundar över helgen. Vi gick ut i omgångar med vovvisarna, och passade på att snacka massa skit under tiden. Alltid trevligt att umgås med goa Lena. Efter någon timme gick jag och Tippan hem igen. Väl hemma igen hjälpte jag älsklingen med att fortsätta med staket bygget uppe på takterassen. Vi pausade för sen lunch och fortsatte fram till halv sex. Jag och Lena tog sällskap till stallet och TC, där vi båda red dressyr. Efteråt följde jag Lena till en go liten fölunge. Föl är så söta att man vill äta upp dom. Nu på kvällen är A och jobbar och Y hos en kompis, jag och pojkarna har käkat pizza och kvällsmyst lite. Imorgon måste jag sätta klockan så jag kommer upp i tid, för jag ska följa med Lena och kolla på en häst hon är spekulant på. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så mysigt med små föl! :) Läste att mötet hade gtt bra i fredags, så roligt! :) Synd bara att vi inte fick tillfälle att ses då. Men ajg och Nicke kanske kan ta en sväng upp och hälsa på er när vi får semester! Kram

Nutti sa...

Svar Ida:
Jaa, kom och hälsa på oss!!! Då blir jag glad! Kramisar