07 juli 2007

inge skrivdiarré...

Nu har jag skrivit säkert fem inlägg som jag inte har publicerat...ibland kan man bara inte formulera sig...grrr!!! Så jag får vänta tills jag får skrivdiarré eller nåt, ni vet när orden bara sprutar ut, och man inte ens behöver tänka, och så läser man sen några dagar senare, och funderar, är det jag som skrivit allt det här?! Det är ju nästan lite bra tom, haha! Skit samma, jag tycker iaf det är såå skönt med semester. Inte en massa tider att passa hela tiden och inge stress. Idag tex, så somnade jag och kärleken på varsin soffa mitt på eftermiddagen, och jag vaknade till när det regnade som mest, och det var så skönt att ligga och lyssna på regnet genom den öppna balkongdörren.

För övrigt har jag ridit både dressyr och hoppat TC denna vecka, och han har faktiskt gått ganska bra. E har varit med ute i stallet och fixat också, han har bra hand med dom stora hästarna. Igår var vi till min mormor i Dala-Floda och hämtade en byrå som jag fått av henne. Hon var uppe i sin fäbod i Flodaberget (Flöbberget) som man så fint säger på Flomål, så vi fikade där uppe. Så himla mysigt och rofyllt där. Synd att jag inte knäppte några kort. Idag har vi haft möte ang fosterhemsplaceringen. Dom var mycket nöjda med vårat jobb. Nu e det dags att sova lite. Kram

Inga kommentarer: