26 juni 2007

Tråååkigt...

Det är väl rätt typiskt, när jag äntligen får semester, passar kroppen på att bli förkyld. Jag som har massor att göra här hemma, med både städning och tvätt och inredning. Hade ju tyckt att det hade varit skönt att fixa klart allt innan vi börjar jobba på Peace & Love festivalen på torsdag, då det ska bo massa folk här hemma. Idag har jag börjat med nåt, men inte orkat fortsätta pga huvudvärk och feber. Det är så himla tråkigt. Morr! A har i alla fall börjat måla stommen till räcket på takterassen. Nästa vecka ska vi köpa resten av virket så vi kan bygga klart räcket, sen är det dags att köpa utemöbler och göra mysigt där uppe. Det är den roliga biten. Har knäppt lite "före" bilder, och ska knäppa lite "efter" bilder sen så ni får se. Nu ska jag hyra film och bädda ner mig djupt i soffan och försöka kurrera mig. Måste var fit for fight till torsdag kl 15.00 då jag går på mitt 13 timmars vaktpass på P&L. Lika på fredag och lördag. Vi hörs sen. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkit att du är sjuk stumpan.. Så typiskt när man är ledig o kopplar av! Vi lär väl synas till helgen, det är ett himla drag på stan nu. En dag kvar på jobbet, tjoho!!! Kramiz Erika

Nutti sa...

Svar Erika:
Ja det är väl så det brukar bli, när man äntligen är ledig. *ler* Åh, vad trevligt, du får ju också semester nu. Vi ses på P&L
Kramis