27 juni 2007

Färga och plocka...

Idag har jag mått lite bättre, och tur va väl det, för nu har jag städat nästan hela huset. Hann precis klart innan våra första gäster dök upp. En ska bo i husvagn på våran gård, och sen har vi fyra som ska bo här inne med oss. Så vi är 10 personer och tre hundar, som ska samsas om kök och badrum. Men finns det hjärterum, så finns det... Har hunnit vaccinera Tippan idag också, innan jag hann ut till Tc-mannen en sväng. På vägen hem handlade jag så det skulle finnas mat över hela helgen. Skjutsade Y och dom andra tjejerna ner på festivalen, så dom kunde registrera sig för sitt jobb under festivaldagarna. Klockan 19.15 var det dags för lite egen tid, på Nova institutet, för plockning av ögonbryn och färgning av ögonfransarna. Erika som har det är så gullig, och jag blev jättenöjd. Imorgon kommer min minsta syster hit med en kompis. Dom ska bo här och gå på festivalen. Nu på kvällen har vi blivit bjudna på grillat av våra gäster och vaktkollegor, som tack för logi. Gott siddu! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej syster yster. Ni verkar ha fullt hus i helgen, och mycket jobb. Men det kanske är ganska roligt att jobba på P&L, iaf om ni får chans att se någon bra spelning. Själv är jag på väg ner på jobbet nu, tror jag får jobba med Ida. Så då blir det lite roligare iaf :) Kramisar!!!