06 juni 2007

Sommar!!!

Äntligen har vi kunnat njuta av den sköna sommarvärmen i flera dagar! Åh, det var på tiden, som jag har väntat och väntat hela långa hösten, vintern och våren. Nu vill jag bara vara ledig hela tiden. Helst vill jag vara i sommarstugan och ligga på bryggan och sola dagarna i enda. Men det är nån vecka kvar innan semestern, så jag får stå ut.

I måndags var jag ledig och passade på att sola på takterassen, så länge att jag inte orkade mer, utan fick gå in i skuggan och dricka vatten i massor. Mot kvällen grillade vi fläskfilé och åt med potatisgratäng. Mumsigt värre. Efter det fick jag sällis till stallet av både E, O och Y. Fick hjälp med stallfixet och sen red jag på utebanan, innan vi åkte hem.

I tisdags red jag på morgonen och sen lunch med Lotta innan jobbet. På kvällen åkte jag och kärleken och Y till restaurang S1 och käkade på deras uteservering. Vi åt plankstek hela bunten. God mat och varmt ute fast det var på kvällen efter åtta. Det är såå härligt! Kram

Inga kommentarer: