09 april 2007

Gruva sig...

Tänk hur man är egentligen. Istället för att njuta i fulla drag hela dagen idag, för att jag e ledig, så går jag och är lite sne för att det e jobb imorgon. Känner mig lite rastlös och gruvar mig för morgondagen. Inte för att jag inte trivs på jobbet, nej jag tycker om mitt jobb och mina arbetskamrater, men det är nog det att man ska passa tider och göra saker, på tider när man inte vill. Har i alla fall haft fyra sköna dagar ledigt nu. Sen e jag kanske lite avundsjuk på A som är ledig hela den här veckan för han har påsklov som lärare.

Idag har vi inte gjort många knop alls. Var upp vid sju och utfodrade hästarna och gjorde iordning stallet. Slappade på förmiddagen och satt vid datorn ett tag. Fixade med tvätt och plockade lite här hemma. Sen duschade jag och hade lite hemmaspa, man får lov att skämma bort sig lite då och då. På eftermiddagen har vi varit och hälsat på vänner och fikat och snackat skit. Trevligt! Ikväll blir det film i soffan och bara slappa. Skönt sörrö! Kram

Inga kommentarer: