23 mars 2007

Skallebank...

Igår på jobbet började jag få huvudvärk. Det är så himla jobbigt att ha ont i huvudet, man fungerar inte som vanligt, och allt är jobbigt. Den gick heller inte över fast jag tabblettade mig när jag kom hem. Imorse vaknade jag med samma huvudvärk och åkte till stallet för att ge hästarna morgonmat. Efter jag släppt ut dem och mockat och lilla Tippis sprungit av sig och lekt med stallhundarna en stund åkte vi hem. Då började jag frysa och må illa, sen kom den j**la migränen. För er som har/haft migrän vet vad jag pratar om. Fy och usch! Inget jobb för mig idag alltså. Hoppas dom klarar sig på jobbet utan mig. Inge roligt om man sätter kollegorna i klistret för att man blir sjuk. Nu börjar värken släppa, men man är som inlindad i bomull resten av dagen, och väldigt trött. Får se om jag blir mig själv framåt kvällen, för Jolin, min kusin ville komma och hälsa på och ha myskväll med film och godis. Det vore mysigt men som sagt måste jag känna mig bättre än nu först. Vi har ett vaktpass i helgen, men jag tror A tar det. Ska försöka hinna träffa mamma också, som är hos mormor i helgen. Jobb imorgon på DM mellan kl 10-14. Nu ska jag vila lite, så kanske jag kan hitta på något roligare att skriva om nästa gång. Kram på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla syster då, inte ska man väl ha migrän :( Lider med dig! Hoppas det känns bättre så ni kan äta lite godis o kika på film ikväll! Kramar

Nutti sa...

Svar Ida:
Tack för omtanken. Jag mår bättre nu och vi har köpt massor med godis... Kram

Anonym sa...

Men du stumpan, jag har bra tabletter för sånt! Kommer du ihåg när vi åkte hem från Piteå å du blev knall av piller på tåget! *haha*
Hoppas du mår bättre!
KRAMIZAR!!!

Nutti sa...

Svar Milla:
Ja men just ja! Dom pillren va ju roliga... *skratt* Jag är bättre nu och ska jobba imorgon. Kram och tack för omtanken