21 mars 2007

Hon kände igen mig!

Hämtade upp Lisi och hennes hund Nelli.
Sen körde vi till Gästrikland och kenneln.
Väl framme hörde jag direkt Tippans skall bland dom andra hundarnas. Hon sprang fram till mig och hoppade upp och gav mig massor av pussar.
Sen hoppade hon in i bilen och ville åka på direkten! Då klappade mitt hjärta lite extra.
Men först var jag ju nyfiken på hennes sex valpar som jag inte sett på fem veckor. Här är det blandat dvärg och mellanpinchrar.
Lite farligt är det minsann...
Liten på jorden...
Svårt att fånga dessa krabater på bild.
Ett helt gäng sötisar.

Här känns det tryggt.
Vilken bra klätterställning.
En hög med godingar.
Hur många kan man ha i famnen...
Tippans bebisar.
Tippan tar farväl av "lillmatte" på kenneln.

Don in action
Tippan hemma igen och nybadad...

...iklädd sin nya badrock.
Sötast i kommun. Välkommen hem mattes hjärta!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad skönt att ha henne hemma igen!!!!!
KRAMIZAR!

Nutti sa...

Svar Milla:
Ja så himla skönt! Nu ska vi bara mysa. Kram

Anonym sa...

Åh så många sötnosar! Så mysigt det ser ut med badkappa, hon stortrivs väl nu när hon är hemma och blir ompysslad :) Kramis

Nutti sa...

Svar Ida:
Hon fann sig till rätta på sina favoritställen på direkten. Efter badet somnade hon i soffan så sött. Kram

- sa...

Åååh, jag vill ha!! Vilka söta bäbisar, varför smugglade ni inte med några? Nu är hon nog väldigt nöjd Tippan, i fina morgonrocken och allt :) Vad kul att ni svängde in igår. Alltid roligt när det kommer "kändis-gäster" Kraaamar

Nutti sa...

Svar Hanna:
Jag var väldigt nära att smuggla med den svarta hanen efter Tippan. Vill ha!!! Men sen lät jag förnuftet tala. Kul att se dig med söta syster. Kram