21 mars 2007

Nu e det dax!

Nu ska jag om en stund ta bilen och åka för att hämta hem Tippan. Ska först åka till stallet och försöka hitta Tc´s tappsko i hagen, och slå fast den igen. Anneli ringde igår kväll och talade om att han tappat den. Har ju blivit lerigt i hagarna nu när våren gör sina försök. Det är en sak som är jobbig med våren-leriga hagar. Annars är det inte så många saker som är jobbiga med vår. Så välkommen fram! *ler* Lisi ska göra mig sällskap dit. Hon har också en dvärgpincher från samma kennel som mig. Lilla Nelli, så söt.
Tänk om hon inte skulle komma ihåg mig...hjälp! Fast det är väl ingen risk, antar jag. Men OM det skulle vara så, vad knäckt man skulle bli. Kommer dit och hunden inte ens kommer för att hälsa, och bara ignorerar en. Hua, vilken mardröm det skulle vara. Tar med mig kameran, så ni får se lite av dagen sen. Ska försöka fånga valpisarna på bild, dom e ju rätt stora krabater nu. Ska bli såå spännande. Nej, nu e det dax. Hörs sen. Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt att du kommer åka förbi här utan att vi ses :( Vad är det för stil?! :P Hoppas ni hittar skon och att Tippan blir glad! :) Kramis

Anonym sa...

Tippan kommer att bli överlycklig!!! Jag LOVAR!
Kör försiktigt!
KRAMIZAR :)

Anonym sa...

Ooh, ni borde svänga förbi McD för lite käk, för jag jobbar till 17 idag. Puss

Nutti sa...

Svar Ida:
Hade varit roligt att ses. Får fixa till det snart. Hittade ingen sko... Kramis

Svar Milla:
Jag får om inte annat muta henne med godis...*ler* Kramis

Svar Hanna:
Ååå, vad roligt! Då kommer vi förbi en sväng. Kramelikram

Anonym sa...

Vad roligt att du äntligen får hem henne! Kommer och hälsar på på fredag, då kan vi ha mys hela kvällen! :) Kraaam

Nutti sa...

Svar Jolin:
Ja vad roligt att du kommer. Vi kan hyra film och mysa. Kramis