18 mars 2007

Kryssning med arbetskamraterna...

Resan började på tåget från Borlänge till Stockholm. Här jag och Danne.
Lotta passar på att röka när tåget gör uppehåll vid olika stationer.
Lottas räkmacka från tågets bistro.


Hälsar på min kära mor och hennes sambo direkt när vi kommer till Stockholm.
Min goda räkmacka som mamma bjuder på.
Mamma fick ett doftljus fån mig.
Mamma har alltid vackra snittblommor hemma. Så fint och trivsamt.
Fick denna snygga väska som dom köpt på sin resa i Thailand. Litet stileben i sovrummet.


Här möter vi upp dom andra från jobbet som har åkt bil ner till stan.
Alla ser lite trötta ut efter bilresan, men det ska det bli ändring på...





På båten äntligen. Här är utsikten från Lottas och min hytt.
Just nu Stockholm...
Lotta med en cola i våran hytt.
Självklart letar flickorna upp "rökrutan" omgående.




Middag i restaurangen. Här Linnea och Lisi.
Erika med ett glas vitt.
Lisi med en alkoholfri drink. (hon är i barnväntartagen)
Jag med en efterlängtad Cosmopolitan.
Partyfixad.




Shlagerfeber och uppträdanden.
Jag och Lotta (helt nyktra...)
Malin och Lotta och Linnea
Danne och Erik
El bosso och Erika





Lisis söta barnmage
Det här är en sida hos Lotta bara jag har fått se, hittills! Hon sover gärna med skor när det har varit fest...
Dagen efter på väg hem igen.


Erik och Lotta i den berömda röken. Och självklart en livbåt.





3 ggr Lotta...


på centralstationen väntandes på tåget hem. Dom andra har åkt bil hem, men jag och Lotta får troget vänta...

...på tåget. Sen somnade vi.
Ja det skulle vara en SPA resa som jag tjatat om tidigare i bloggen. Vilket jag var väldigt glad över, men någon dag innan får vi reda på att ALLA behandlingar är fullbokade... morr! Men vi åkte ändå, och gjorde det bästa av det hela. Och vi har haft skitkul. Birka Paradise är en trevlig och mycket fräsch båt som jag kan rekomendera. Nu ska jag sova. Kram





4 kommentarer:

Anonym sa...

*ASG* Lotta är ju underbar!!! HUR kan man somna med skorna på? Ja, visst lite mkt alkohol.... Glömde ju det....
Ser ut som ni har haft himla trevligt, å jag är inte nå avis! *hm*
Kramizar!!!

Nutti sa...

Svar Milla:
Hon e go! Inte första gången heller. Både kläder och skor får gärna sitta på, bara man får sova!*skratt* Kram på dig

Anonym sa...

Så mysigt ni ser ut att haft! Synd att det inte blev några behandlingar :( Vilket otroligt sött halsband du fixat till tippan, snart får du hämta hem henne! Verkar som din käraste också vill ha något rosa med kristaller ;) Stora kramar!

Nutti sa...

Svar Ida:
Ja det var ju det jag sett fram emot att få bli lite ompysslad och bortskämd. Är så härligt att vara på spa. Men som sagt vi hade ju skitkul ändå! Nu får Tippis snat komma hem, äntligen! Kram