16 mars 2007

Packa...


Tänk vilka bestyr man har som tjej. Ska bort imorgon med jobbet och kommer hem på söndag. Inte så lång tid att vara borta kan man tycka, men flera ombyten är på sin plats.Skulle jag var kille hade jag kunnat ha ett par jeans och två tröjor med mig eller möjligtvis en skjorta till kvällen. Som tjej är det lite klurigare med kläder. Har tänkt mig att resa i en outfit, sen på kvällen vill man ha ny outfit när det blit middag och nattklubb. Dagen efter är det pool och relax och då passar bikini kanske bäst. Sen vill jag ju ha något annat på hemresan. Så omständig är jag! Med det klart för mig ska jag BARA komma på VILKA kläder jag ska ha med mig. Jag har tyvärr ingen utstakad stil som kännetecknar just Sofia. Tror jag inte i alla fall... Har på mig sånt som känns rätt just då. Följer inte modetrender slaviskt men har ändå ganska bra koll på vad som är det senaste och kan hänga på lite grann. Det var värre när jag jobbade på H&M i fyra år, då hade man automatiskt det senaste. Även om man, när man packade upp nya plagg, tyckte att dom var fula eller extrema, så hade man dom på sig efter några dagar i alla fall. Hade jag haft EN stil hade det varit enklare. Ska jag vara ljuv och vårig, ska jag ha en mer tuff och kaxig stil, eller kanske vara mer elegant och proper. Måste ner och rota lite i garderoben, få se om jag hittar mitt, just nu rätta jag. Är ju kul att klä sig i fina kläder när man gör något annat än, är i stallet, går ut med hundarna, är på jobbet där vi har speciella jobbkläder, eller har vaktkläderna på sig. Nej, dags att packa och ladda kamerabatterierna, så jag kan ge er en bilddagbok efter helgen. Hörs sen. Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å hoppas ni får skoj på er lilla tripp!!!! *vill oxå*
Jag vet iaf att du är världsmästare på att få med MASSOR av kläder i en LITEN resväska!!! *haha*
Väntar med spänning på bilder från helgen! KRAMIZAR!!!

Nutti sa...

Svar Milla:
*skratt* ja just ja, jag fick ju ner en massa plagg i den lilla svarta rullväskan...Kram på dig

Anonym sa...

Hej kusin! Hoppas du får kul! Har äntligen lyckats fått över bilderna från ditt brölopp på datorn så nu kan du komma och kolla :) Kraam

Anonym sa...

Orättvist! är vad det är...

Hoppas att ni får en jätteskojig resa iaf! :-)

Kramiz!

Nutti sa...

Svar Jolin:
Tack så mycket! Ååå vad roligt med bilderna, måste komma och titta. Kram

Svar Saija:
Roligt ska vi ha trallallala!