25 februari 2007

Lååång lördag...

Gick som vanligt upp sju och åkte till stallet och gav poppisarna. Släppte ut dom i sina hagar och gjorde stallet rent och fint. Åkte hem och åt frukost, och gjorde mig iordning för att jobba. Var på butiken 9.45 och jobbade till 14.10. På vägen hem handlade jag och åkte hem för att laga mat. A och pojkarna kom precis hem från svärmor, som fyllde år. Sen var det bara att byta om och åka till dagens vaktjobb. Idag en tio timmar lång hip hop "festival". Phu, och jag som inte ens gillar hip hop speciellt bra. Det var många artister och två scener, men väldigt lugnt. Vi fick god mat från en bufé, så jag kunde plocka så GI riktigt som möjligt. Kvällen avslutades med den pårökta hip hop artisten Ken, som jag förövrigt fick slänga ut från damernas... Klockan ett fick vi äntligen stänga och det var skönt att det i alla fall gick fort att tömma stället. Jag och A åkte hem och käkade, inte så bra mitt i natten, men vi var hungriga. Behöver jag säga att vi somnade som klubbade sälar efter en lååång lördag. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Buffé låter trevligt, inte hip hop däremot :P Hoppas att helgen har varit bra trots allt jobbande: Kraaaam!