23 februari 2007

Familjekväll...

Upp sju till stallet och gjorde dom dagliga morgonsysslorna. Iväg till ridklubben för lite dressyrträning, och hem igen. Dags att göra sig iordnig för att åka till jobbet och äta lite lunch. Mycket kunder på jobbet idag, och det gillar jag. Fredag och lön för dom flesta. Tiden bara flög iväg och plötsligt var klockan tio i sex och A och pojkarna kom in på jobbet. A åkte för att jobba på Lahle, och jag hade turen att få vara ledig, så pojkarna och jag gick på bio och såg "Natt på museét"den var faktiskt riktigt bra! Efter det tog vi en vända förbi Lahle spelningen. Hon är duktig, men inget för mig. För att göra detta till en helkväll så fick det bli en vända förbi Max, och lite nyttig mat, på vägen hem. Nöjda barn!

Ben Stiller
Nu ska jag lägga mig i ett hett bad och slappa en stund, sen är det sovadax, för imorgon är det stall, jobb, ordningsvakt jobb efter det. (jobb alltså från 9.45-01) Så jag kommer att vara mör imorgon natt när jag är klar. Men jag har semester att ta ut, så nästa vecka är jag ledig med A, som är lärare, så han har ju sportlov. Ska bli såå skönt! Nej, badet väntar. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad du jobbar människa!!!
Dax för lite sportlov för dig oxå ;o)

Det blev hämtmat på MAX för den här familjen idag oxå.... KRAM!!!

Anonym sa...

Jag har också sett den på bio, riktigt rolig, och så är det ju alltid så mysig stämning på bio! ;) Hoppas allt är bra med dig kära syster!