28 februari 2007

Inga batterier...

Så typiskt, när jag äntligen fick med mig kameran så var det slut på batterier. Jag hade till och med tagit med extra batterier men dom var oxå slut. Hade tänkt visa min stallvända i bilder, men jag ska kanske försöka imorgon istället. Red dressyr i alla fall och hade gjort TC extra stilig idag med fyra vita benskydd och vitt shabrak. Var ensam i ridhuset förutom en karl på stege som höll på att rengöra väggen i ridhuset. Tc tyckte han var lite läskig. Framför allt när han hasade fram stegen på väggen så det skrapade och lät. Men han var duktig och höll sig i skinnet. Nu har jag ätit lunch som hjärtat lagat, gryta med kassler wokgrönsaker och bulgur. Smask!
Ska ta och byta om och fara till Kupolen för att spana in något jag kanske inte kan vara utan... Höres sen. Kram

Inga kommentarer: