20 mars 2017

Jobb och träning...

Igår var det vår och idag var det vinter igen. Suck! Toksnöade när jag åkte till jobbet och var helt vitt igen, och igår var det bar backe och torrt. Inte nog med massa snö och snörök, så var det svinhalt, fast det inte syntes, och jag hörde om olyckor och dålig framkomlighet på vissa vägar. Nu får det bli vår på riktigt! På jobbet var det trevligt som vanligt. Så skönt att trivas på sitt jobb! När jag åkte hem passade jag på att handla på vägen. Bytte bara om och åkte och körde styrkepass på gymmet. 💪🏋Grymt stolt över mig själv att jag kom iväg, för jag hade sprängande huvudvärk, 😨 orsakat av gårdagens träning som gjorde att jag idag fick krampande muskler/muskelknutor som ger mig huvudvärk.  Vet också att det blir bättre om jag tränar och får genomblödning i musklerna, så det var bara att köra! Och vips så är huvudvärken borta! 😃 Har kikat på Camping queens på tv, gjort matlåda och duschat. Imorgon åker jag på kurs igen. Kram 💖

Inga kommentarer: