30 oktober 2016

Fixat lite i gästrummet...

Nere i vårat gästrum har det stått en stor dubbelsäng och inte så mycket mer, för det fick inte plats. Eftersom både jag och min man har lite olika pyssel för oss, han binder flugor för sitt flugfiske och jag fixar gelénaglar och syr, så behöver vi en plats för att utöva dessa intressen och vi behöver även ett kontor. Oj, lång mening! Haha! Så jag bestämde hastigt och lustigt att sängarna skulle ut, för att skapa mer utrymme och in åkte en soffa, som man kan sova på, och två skrivbord samt förvaring. Tar mer bilder sedan eftersom jag inte är klar än. Har vi två eller flera gäster så har vi sköna tjocka madrasser att sova på och även en bäddsoffa uppe. Så fem nattgäster är inga problem! Känns bra att kunna utnyttja rummet mer och vi ska även köpa en tv och hänga på väggen där nere. På det här viset fick vi ett till vardagsrum/kontor/gästrum! Yey!

Inga kommentarer: