30 oktober 2016

Familjetid...

Blev ledig en fredag till söndag och tog hundarna med mig för att bo i mitt gamla flickrum hos pappa i Näs. Han jobbade med timmer när jag kom och jag fick hjälpa till att vinscha in timmerstockar som skulle lastas. Det var jättemysigt att spendera tid med pappa, och jag hann även träffa alla mina systrar i omgångar. Både på deras jobb, hemma och på hästtävlingar. Pappa hjälpte mig även med min bil och det är tur att han byggt ett så fint dubbegarage att vara i närheten det regnar ute. Min pappa kan allt han! Händig och noggrann!

Vi fikade och myste i syster Josefines nybyggda fina hus.

Vi matade höns med syster Hanna.

Proppade i oss gofika som syster Ida fixat. Så himla mycket mys!

Träffade en go gammal vän i Gävle. Vincent och jag umgicks mycket förr men har knappt sett varandra på flera år. Det var som att vi setts igår och vi har alltid roligt när vi ses. Vi åt lunch ute vid havet på Cafe Bönan, och spanade in hans alster i hans ateljé. Älskar att ta vara på ledig tid och träffa nära och kära. Nästa gång får Hjärtat vara med också, men nu vara han hemma och jobbade och fiskade.

2 kommentarer:

Ida sa...

Så mysigt att ses även om det blev lite kort för oss. Kram

Anonym sa...

Familj & vänner, det är livet <3 BFF