01 november 2015

En sorgens dag...

Idag har vår älskade Macro fått sina änglavingar och lämnat detta jordeliv. Vi avbröt vår husbilssemester då Macro plötsligt blev dålig och inte ville äta. Han visade att han hade ont och blev snabbt värre. Vår veterinär Erik som behandlat honom hela tiden och som gav oss så fina besked om bra värden förra torsdagen sa också att det kan vända snabbt när det gäller njurarna. Tyvärr var det precis det som hände.

Vår älskade underbara hund. Alltid så glad och snäll och tröstade alltid oss när vi var ledsna. Lämnade inte husses sida när han var sjuk och skulle alltid "vårda" och pussa oss. Inatt låg han som vanligt i mina knäveck och jag vaknade flera gånger och tänkte är det sista natten vi sover så här.

Mitt hjärta går sönder om och om igen när jag förstår att du aldrig mer kommer tillbaka till oss. Jag får aldrig mera se in i dina mörka glittrande ögon. Livet är orättvist och du blev bara fyra år, men jag är så tacksam över att jag fick ha dig hos mig. Tacksam för varje dag. Älskade vackra kloka Macro. Vila i frid och hälsa din storasyster Tippan från mig. Alltid älskad ❤ Alltid saknad

2 kommentarer:

Ida sa...

Kramar <3

Lena sa...

Förstår inte vad jag läser... läser om & om igen & så kommer tårarna i en fors... nej nej neeeej!! fullkomligt fasansfullt...

Gråter hejdlöst... vet hur du/ni mår...

Ingen som inte blivit älskad av en 4 bent kan förstå... en kärlek så stor, lika stor som universum... eller större...

Tänker på er i denna fruktansvärda förlust... gråter med er...

Lek & kramas med Tippan nu fina Macro *hjärta* & alla andra fina älskade Hjärtan som gått före *hjärta*

En varm omslutande kram till er *hjärta*