18 mars 2015

Vårtecken...

Sitter på tåget hem till Dalarna efter avslutad jobbvända. Fem nätter med varierande innehåll, allt från söta tanter till knivskärningar. Nu är jag ledig i fyra veckor förutom några krogpass på hemmaplan. På min powerwalk här om dagen så gick jag förbi Tantolundens ställplats och den var fullbelagd med husbilar redan. Det är där vi brukar så med husbilen när vi besöker Stockholm. Ser det som ett härligt vårtecken!

Hittade flera vårtecken alldeles utanför mammas lägenhet, krokusar!

Snödroppar hör väl också till ett klart vårtecken!

Titta vad min underbara mamma skickade med mig på tåget! Fyra otroligt goda smörgåsar och färkpressad apelsinjuice som hon pressade innan jag åkte. Älskade mamma! ♥ För att inte tala om all god mat hon alltid bjuder på och matlådorna hon skickar med mig till jobbet i tunnlarna. Dom förgyller den 30 min rasten vi har på 11 h arbete! ♥

Inga kommentarer: