19 mars 2015

Hemma igen...

Skönt att vara hemma igen hos mina älsklingar! Grabbarna var snabba att ta min plats på altanen när jag lade ut ett lammskinn för att dricka en kopp kaffe i solen.

Vi gick en sväng till vårat lilla centrum och jag tog ut pengar. Macro är inte helt pigg. Han vill inte gärna äta och kräks. Vi har varit till veterinären och konstaterat att hans testikel som inte kommit ner som den ska, nu trycker mot magen och gör att han får ont. Macro ska opereras på tisdag. Lilla pojken! ♥

Ture är pigg och glad iaf. Skönt det för usch när han var sjuk förut, innan han fyllde ett, vad hemskt det var. Jag hann med en akupunktur på eftermiddagen och lite soffmys med Hjärtat innan jag åkte och jobbade krog. Idag är vi bara hemma och myser då Macro inte riktigt är sig själv. Det blir nog en liten promenad med doggsen eller så får Macro mysa med husse medans jag och Ture knatar en längre runda! Hörs senare! Kram

Inga kommentarer: