09 mars 2015

Husbilsresor...

För er som är intresserade av våra husbilsresor som vi gjort så kan ni söka på "Stugan på Hjul" som vi kallar den, i sökrutan nere till höger där det står "Sök i den här bloggen". Då kommer flera resor upp men jag har bloggat om ännu fler och ska sätta mig nån dag och sortera inlägg efter kategorier så det är lätt att söka i framtiden. Måste bara komma på hur jag gör först...haha! Varför vi kallar vår husbil "Stugan på Hjul " är för att vi kikade på sommarstuga många år innan vi ramlade in på det här med husbil, och föll pladask! Att köpa husbil är nog det bästa vi har gjort!

Först köpte vi denna Burstner. Vi kikade på billigare husbilar som stod ute utanför försäljningsstället först men jag var besviken över vad vi fick för vår budget så vi gick in och kollade på dom lite dyrare husbilarna som stod i försäljningshallen. Klev in i denna och ville inte nöja mig med någon annan. Efter lite övertalning med Hjärtat så åkte vi tillbaka några dagar senare och köpte vår första husbil! (Här skulle inlägget fortsätta men blogger vill inte ladda upp flera bilder) Forts. följer. ..

Inga kommentarer: